السبت، 8 أكتوبر 2011

كلمات اغنيه اه من المكتوب عليا


هنا في نفس المكان و من قدام عنيا 

حبيب عمري اللي كان و اوفى صاحب ليا

اتفاجئتو قمومتو ليه بعدين هتقولو ايه

صعب الموقف عليكم اومال انا هعمل ايه

اه من المكتوب عليا مكتوب اشوف بعنيا 

اقرب و اعز ما ليا الاتنين خاينين

وفين كمان اتقابلو في مكان منا كنت قابلو 

لقيت صحبي في مكاني و انا كنت مكانو قابلو

مش جاي اليوم الومكو انسوني و عيشو يومكو وكفايه انا ابقى بينكو عذاب طول السنين

خليكو زي ما انت

و الاتنين زي بعض هتعيشو مهما كنتو في يوم هتخونو بعض 

في كل خطوه هنا فضلت بحلم و انا مخدوع بطعم الهنا بحلم بحلم حزين

قلبي اديت الامان للبايع و الي خان اقفل كل الببان اوعى يشدك حنين 

ادي الي كان
و في يوم ارض وسما و نجوم ع الغدر و الخيانه مع بعض
 متواعدين

لو كان للارض صوت و الشجر يشهد كمان كانو قالو باعلى صوت مين صاحب المكان
ققفل كل الببان وعيش ابنك حزين في كل خطو هنا فضلت بحلم وانا وااعيش ابنك حنين اه من المكتوب عليا 


ارسل الى اخبارى

0 التعليقات:

إرسال تعليق

إعلان

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...